Obecní úřad
Úřední hodiny
pondělí | 8:00–11:00 | 12:00-17:00 |
úterý | ||
středa | 8:00-11:00 | 12:00-17:00 |
čtvrtek | ||
pátek |
Provoz úřadu v ostatní dny - v těchto dnech není garantována dostupnost úředníka. Doporučujeme si přítomnost předem ověřit.
- ÚT 08:00-11:00 12:00-15:00
- ČT 08:00-11:00 12:00-15:00
- PÁ 08:00-11:00 12:00-13:00
Kontakt
Obecní úřad Oldřiš 132, 56982 p. Borová u Poličky
datová schránka : kn6a46r
telefon: | 461 747 117 |
fax: | 461 747 117 |
mobil starosta: | 724 729 318 Michal Serafin |
mobil místostarosta | 702 204 580 Jakub Radiměřský |
mobil účetní: | 702 120 281 Koutná Romana |
email: | obec.oldris@email.cz |
číslo účtu obce: |
1231377379/0800 ČS a.s. 94-2913591/0710 ČNB |
Samosprávné orgány obce jsou obecní zastupitelstvo ( 15 členů) a obecní rada (5 členů). Obec má vlastní majetek a finanční zdroje, se kterými samostatně hospodaří a to za podmínek stanovených zákonem. Sídlem obce je obecní úřad, který plní úkoly v oblasti samostatné působnosti vykonává státní správu. Navenek zastupuje obec starosta.
Struktura (Zastupitelstvo a Rada obce Oldřiš)
p.č. | Příjmení | Jméno | Bydliště | ||
1 | Serafin | Michal | ZO, starosta, člen rady | Oldřiš 254 | |
2 | Radiměřský | Jakub | ZO, místostarosta, člen rady | Oldřiš 46 | |
3 | Hejduk | Vlastimil | ZO, člen rady | Oldřiš 189 | |
4 | Hegr | Václav | ZO , člen rady | Oldřiš 169 | |
5 | Macháček | Vojtěch | ZO | Oldřiš 235 | |
6 | Lorencová | Kamila | ZO | Oldřiš 257 | |
7 | Ing. Špaček | Michal | ZO, člen rady, předseda finančního výboru | Oldřiš 33 | |
8 | Ing. Hegr | Martin | ZO | Oldřiš 25 | |
9 | Votočka | Aleš | ZO | Oldřiš 99 | |
10 | Hegrová | Jana | ZO | Oldřiš 169 | |
11 | Myšková | Klára | ZO, předseda kontrolního výboru | Oldřiš 239 | |
12 | Troják | Jakub | ZO | Oldřiš 197 | |
13 | Oplištil | Luděk | ZO | Oldřiš 50 | |
14 | Novák | Josef | ZO | Oldřiš 39 | |
15 | Škraňka | Jiří | ZO | Oldřiš 45 |
Kontrolní výbor : předseda: Klára Myšková , členové : Zuzana Leinweberová, Ing. Martin Hegr
Dle zákona o obcích kontrolní výbor kontroluje
a) plnění usnesení zastupitelstva obce a rady obce, je-li zřízena,
b) kontroluje dodržování právních předpisů ostatními výbory a obecním úřadem na úseku samostatné působnosti,
c) plní další kontrolní úkoly, jimiž jej pověřilo zastupitelstvo obce.
O provedené kontrole výbor pořídí zápis, který obsahuje, co bylo kontrolováno, jaké nedostatky byly zjištěny a návrhy opatření směřující k odstranění nedostatků. Zápis podepisuje člen výboru, který provedl kontrolu, a zaměstnanec, jehož činnosti se kontrola týkala.
Výbor předloží zápis zastupitelstvu obce; k zápisu připojí vyjádření orgánu, popřípadě zaměstnanců, jejichž činnosti se kontrola týkala.
Plán práce kontrolního výboru obce:
Kontrolní výbor bude pravidelně kontrolovat plnění usnesení zastupitelstva a soulad práce Obecního úřadu s těmito usneseními. O každé kontrole pořídí zápis.
Finanční výbor : předseda: Ing. Michal Špaček , členové: Markéta Sílová, Mgr. Pavlína Radiměřská, Ing. Lucie Kvapilová, Karolína Myšková
Plán práce finančního výboru:
Dle zákona o obcích provádí finanční výbor kontrolu hospodaření s majetkem a finančními prostředky obce a plní další úkoly, jimiž jej pověřilo zastupitelstvo obce.
Finanční výbor bude pravidelně namátkově kontrolovat účetní doklady. Systematicky bude kontrolovat doklady od firem personálně či oborově spojených s vedením obecního úřadu. O každé kontrole pořídí zápis
Kulturní komise: Předseda Kamila Lorencová, členové: Lenka Hejduková, Petr Cach, Klára Myšková
Komise pro životní prostředí: Předseda Hegr Václav, členové: Jan Patka, Vlastimil Hejduk